آیت الله نعيم آبادي: مرحوم آيت الله اعرافي در خدمت مردم و نگهبان عقايد مردم بود
فرهنگی،اجتماعی
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 95842
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


مطالب اخیر وبگاه

بيست و يكمين سالگرد ارتحال عالم رباني ، شخصيت وارسته ، مجاهد انقلابي و روحاني جليل القدر مرحوم آيت الله حاج شيخ محمد ابراهيم اعرافي رحمه الله عليه امام جمعه فقيد ميبد ، در مسجد دوازده امام (ع) اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش عماریون یزد ازمیبد ، در اين مراسم باشكوه استاندار و معاونين ، فرمانده سپاه الغدير استان ، فرمانداران شهرستانها، روئساي ادارات و نهادهاي استان ، علما و روحانيون ، فرماندهان نظامي و انتظامي ، فرهنگيان و اقشار مختلف مردم شركت داشتند.

امام جمعه استان هرمزگان در اين مراسم ضمن تسليت بيست و يكمين سالگرد مرحوم آيت الله اعرافي رحمه الله عليه ، به فضائل اخلاقي و ويژگي هاي شخصيتي اين عالم رباني پرداخت و افزود: مرحوم آيت الله اعرافي شخصيتي پرتلاش ، شجاع ، زاهد و با تقوا بود كه نه در بين مردم بلكه در خدمت مردم و نگهبان عقايد مردم بود .

حجت الاسلام والمسمين نعيم آبادي ، با بيان اينكه همه مرگها در طول گذر زمان كهنه مي شوند تصريح كرد : اما عليرغم گذشت بيست و يك سال از رحلت ملكوتي اين عالم جليل القدر، ‌مردم عالم دوست و فهيم ميبد همچنان با عظمت و شكوه خاصي در مراسم اين روحاني مجاهد شركت مي كنند.

نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان با بيان اينكه چرا مردم بعد از اين همه سال هنوز با جان و دل در مراسم اين روحاني مجاهد شركت مي كنند افزود: براي اينكه نام مرحوم آيت الله اعرافي رحمه الله عليه در تاريخ ميبد گره خورده است .

امام جمعه هرمزگان  خاطرنشان كرد : نشانه حيات يك ملت وجود چنين روحيه ها ست و اين روحيه را تنها در همين حضور باشكوه و شركت در بزرگداشت ها مي توان شناخت.

حجت الاسلام والمسلمين نعيم آبادي ، در ادامه به عوامل نفوذ روحانيت در متن جامعه پرداخت و مردمداري ، ساده زيستي ، رسيدگي به امور مردم ، مدافع از دين مردم ،‌منادي و نگهبان اخلاقي ، الگو در فضائل اخلاقي و حضور در متن مبارزه را از مهمترين عوامل نفوذ روحانيت در جامعه برشمرد و تصريح كرد : امروز روحانيت بيش از گذشته در متن جامعه نفوذ و حضور موجه دارند و اگر بتوانيم عالمان ديني خود را آنگونه كه هستند به جهان معرفي كنيم عاليترين تبليغ را در مكتب تشيع انجام داده ايم .

نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در تحولات مصر گفت : شكست مصر و آزادي حسني مبارك و محاكمه مرسي به دليل اين است كه مرسي از اصولش دست برداشت.

به نقل ازمیبدآدینه"وي با بيان اينكه ما با اصل كودتا در مصر مخالفيم و آن را محكوم مي كنيم اما كنار رفتن مرسي را هم به فال نيك مي گيريم تصريح كرد : مرسي با تمايلات مردم مسلمان بازي كرد اما اميدواريم مصر قهرمان در يك حركت سالم اسلامي و با يك جريان سالم روي كار بيايد و از زير سلطه خارجي خارج شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 30 شهريور 1392 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگی،اجتماع





برچسب‌ها